Malé přiblížení toho, co je má práce a poslání

06.07.2020

Snažím se pomoct všem lidem, kteří si o mou pomoc řeknou. Jsou to lidé, které mám ráda a s láskou se všem věnuji na plno. Rozdělila jsem si je do 4 skupin a to na první skupinu klientů, kteří jdou ke mně ze zvědavosti ....druhá skupina klientů se objednají 2 - 3 krát, něco málo změnili a už jim to stačí.... třetí skupina klientů jsou ti, co chtějí úplnou změnu a tvrdě na sobě pracují a změny se projevují... ale mám i 4 skupinu klientů, to jsou lidi, co mou pomocí se probudili nebo se probouzí a já jim pomáhám pracovat na sobě. Učím je jak využívat jejich dary v nejvyšší jejich dobro a jak s nimi pracovat.

Mám ale zkušenosti i s lidmi, které mi brečeli, že chtějí změnu, ale finance jim nedovolí, aby se ke mně objednali. Věděla jsem, že nedělám dobře, ale nakonec jsem si pár lidí vytipovala a terapii jsem udělala zdarma....a co jsem zjistila!!!!! Pokud lidi si terapii zaplatí, makají na sobě neboť si něco zaplatili a chtějí vidět výsledky. Když to dostanou zdarma, vůbec se nesnaží něco sami zpracovat, aby se hnuli dál, čekají, že já jim tu změnu udělám sama, že já jim  to vydřu....ale tak to nefunguje.....JÁ VÁS POVEDU A DOVEDU NA PŮL CESTY A TA DRUHÁ PŮLKA JE UŽ NA VÁS. Ano pořád vám budu nápomocná, ale vesmír musí vidět, že to opravdu chcete. Jsou taky lidé, kteří si jednu hodinu zaplatí a myslí, že to stačí a změna se dostaví.  

Znova opakuji, tak to nefunguje, potřebujete víc než jednu terapii.....například zasadíte semínko do květináče, semínko se ujme a začne rašit, ale vy ho nezaléváte, co se stane???? USCHNE.  

Všechny služby provádím jako profesionál - OSVČ
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky